מדוע דף הפייסבוק שלי לא נחשף כמעט לאנשים?
למה דף הפייסבוק שלי לא נחשף

מדוע דף הפייסבוק שלי לא נחשף כמעט לאנשים?

5 סיבות למה זה קורה ופתרון לכל אחת מהן

“למה אחוז החשיפה של העמוד שלי כל כך נמוך?”

“מדוע דף הפייסבוק שלי לא נחשף כמעט לאנשים?”

נתקלתי בכמה פוסטים לאחרונה של בעלי עסקים / מפרסמים שרשמו שאחוז החשיפה שלהם מאוד נמוך ביחס לכמות הלייקים בעמוד: “יש לי 100,000 עוקבים, אבל רק 3,000 אנשים רואים את הפוסט שלי בממוצע”
נכון… פייסבוק הורידו את אחוז החשיפה לפוסט… ונכון… קשה מאוד להלחם בתחרות הגדולה שקיימת היום בפייסבוק. אבל! רשמתי לכם 5 סיבות עם פתרונות שכדאי לכם לבדוק בעמוד יסודית ולעשות בדק בית, ולפתור את הבעיות על מנת להמשיך ולהרים את העמוד שלכם אורגנית למעלה במעלה הפיד.
5 הדרכים לבדיקה ושיפור יחס החשיפה באורגנית בעמוד הפייסבוק:

1.לייקים פיקטיביים.
כמה מאתנו מודעים לעובדה שיש סחר בלייקים?
שמעתי המון מקרים בהם בעל העסק או המקדם מקבלים דף אחרי קידום של “איש פרסום כלשהו” שהבטיח 20 אלף לייקים בחודש לבעל העסק.
אבל, מה שהוא שכח לציין, מאיפה הלייקים הללו מגיעים. חוות לייקים – מה שמוריד אף יותר את כמות החשיפה לגולשים האמיתיים של העמוד.
פתרון: סינון הלייקים הלא רלוונטיים בעמוד.
נכון זו עבודה סזיפית אשר תגזול מכם לא מעט זמן, אבל בLong Run זה יהיה שווה את זה!

2. תוכן ממש אבל ממש לא קשור לקהל היעד.
אתם לא חנוך דאום ולא סטטוסים מצייצים. על כן אין שום סיבה שתעלו תכנים אשר לא קשורים לנושא של העסק של העסק שלכם. פתרון: תתמקדו!

3. שימוש רק בתמונות וטקסטים לעומת וידאו.
פתרון:התחילו לייצר סרטונים,שידורים חיים, סליידשואו וכו’…
העולם הולך לכיוון של וידאו, החשיפה כפולה פי כמה, והויזואל טוב בהרבה – תהיו שם!

4.תוכן לא בעל פוטנציאל חשיפה אורגנית. (לא מניע לפעולה. לא מייצר שום ערך עבור לקוח הקצה. לפחות לא ברמת הפלטפורמה החברתית.)
פתרון: התחילו להבין מה הלקוח אוהב. מבצעים? טיפים? הביאו לו ערך מוסף והניעו לפעולה בסוף הפוסט!

5.שעות לא שעות. מתי הגולשים שלכם נמצאים בפייסבוק?
פתרון: תבדוק בעמוד מתי הגולשים שלכם הכי פעילים ותתאימו אליהם את תזמון הפוסטים.

כתיבת תגובה