תוכנת זום להורדה | ZOOM שיחות וידאו להורדה
zoom אפליקציה להורדה

תוכנת זום להורדה | ZOOM שיחות וידאו להורדה

בעלי עסקים רוצים לקבל לקוחות חדשים ולהעביר בתוכנת ZOOM את השירות ? השאירו פרטים

מדריך לאפליקציית ZOOM וידאו

לינקים להורדת אפליקציית ZOOM

זום ( ZOOM ) תוכנה לשיחות וידאו להורדה – תוכנת זום מאפשרת ויצירת שיחות ועידה לעסקים ופרטיים דרך המחשב , הטלפון הנייד – אייפון ואנדרואיד בזמן אמת עד 40 דק בגרסא החינמית

הורדת התוכנה ZOOM זום שיחות וידאו למחשב

הורדת התוכנה ZOOM זום שיחות וידאו לטלפון אייפון

הורדת התוכנה ZOOM זום שיחות וידאו לטלפון אנדרואיד

https://zoom.us/download

zoom אפליקציה להורדה

 

zoom אפליקציה להורדה

 

אפליקציית זום וידאו ZOOM

 

אפליקציית זום וידאו ZOOM

חברת זום ZOOM לתקשורת ועידה באפליקציה, נוסדה בתאריך 2011 על ידי אריק יואן, מהנדס בכיר בסיסקו מערכות, דרך חברת Webex שרכשה, שפיתחה אף היא מוצר בתחום ועידות הווידאו. כמו כן מונה בסיסקו לסגן נשיא לפיתוח תוכנות שיתוף-פעולה (VP of Engineering for Collaboration Software Development). יואן הוא בוגר אוניברסיטת סטנפורד במסלול למנהלים.

המוצר של זום ZOOM יצא לראשונה בינואר 2013, ועד מאי 2013, נרשמו כמיליון משתמשים למוצר. בשנה הראשונה לאחר יציאת המוצר.

חברת ZOOM זום ייסדה שותפויות עסקיות עם מספר חברות שמייצרות מוצרי שיתוף-פעולה בין עסקים. בעקבות שיתוף הפעולה שלה עם חברת Redbooth (שנקראה אז Teambox), נוסף רכיב וידאו למוצר שיתוף-הפעולה העסקי של Redbooth. זמן קצר לאחר ייסוד שיתוף הפעול הזה, הקימה זום תוכנית שנקראת “Works with Zoom”, שהובילה לשיתוף פעולה עם מספר חברות תוכנה וחומרה כמו Logitech,‏ Vaddio ו-InFocus. לקראת סוף השנה, שילבה זום את התוכנה שלה במוצר של חברת InterviewStream, במספקת פתרונות לביצוע ראיון עבודה מרוחק.

ב-11 בדצמבר 2013 הודיעה חברת Centrify כי היא תשלב תמיכה ב-Active Directory, תקני בקרת גישה (access control) ו-Single Sign On ‏(SSO) במוצר של זום. ב-17 במרץ 2014 הוסיפה זום אופציה המאפשרת למשתמשים להצטרף לפגישות וידאו על ידי חיוג בטלפון למספר ללא-חיוב, יכולת שנוספה בעקבות שיתוף פעולה עם Voxbone. גרסה 3.5 שיצאה בהמשך אותה שנה הוסיפה יכולת שיתוף מסך סמארטפון במכשירי iOS.

ביוני 2014 עלה מספר המשתמשים של זום עד ל-10 מיליון, ובפברואר 2015 עמד מניין המשתמשים במוצר המוביל של זום – Zoom Meetings – על 40 מיליון משתמשים ו-65 אלף חברות מנויות; בחודש זה אף עברה החברה את רף מיליארד דקות השימוש של משתמשים במוצר החברה לניהול ישיבות (לאורך כל שנות המוצר).

ב-4 בפברואר 2015 גייסה זום 30 מיליון דולר בסבב הגיוס השלישי שלה (Series C). באותה שנה, ב-15 בספטמבר, יצרה זום שיתוף פעולה עם Salesforce כדי לשלב ועידות וידאו במוצר ניהול קשרי הלקוחות של Salesforce, כך שאנשי מכירות יוכלו לנהל ועידות וידאו עם המנהלים שלהם מבלי לעזוב את המוצר של Salesforce. זמן קצר לאחר ייסוד שיתוף פעולה זה, ב-3 בנובמבר, מונה דייוויד ברמן – לשעבר נשיא חברת התקשורת RingCentral (שלו גם רקע ב-WebEx, בדומה למייסד זום, אריק יואן) – לנשיא Zoom Video Communications.

בפברואר 2016 פתחה זום משרדים חדשים בדנבר שבקולורדו. לפי יואן, מנכ”ל החברה, הסיבה להתרחבות בדנבר דווקא היא ניצול “הסצנה הטכנולוגית המתרחבת” בקולורדו ומיקומה המרכזי בארצות הברית. בהמשך אותה שנה, הצטרף לחברה כיועץ עסקי באסק אָיִר (Bask Iyer), מנהל מערכות המידע (CIO) של חברת VMware.