בניית אתרים

אתר לעסק מובנה פלטפורמת וורדפרס

זה לא אתר זה חללית

אתר אינטרנט // וורדפרס // עסקים עובדים נכון

בניית אתרים זה שם המשחק

אתר אינטרנט הוא הבסיס לקיומו של כל עסק, ארגון או חברה, הן לצרכי שיווק ומיתוג והן לצרכי העברת מסרים ושמירה על קשר עם הלקוחות והלקוחות הפוטנציאלים. החיפוש אחר מוצרים ושירותים על ידי הצרכנים עבר כמעט במלואו לרשת האינטרנט ולמנועי החיפוש, גם כאשר מדובר בחיפוש אחר חנויות ומוצרים הנמכרים בצורה פרונטלית.

מעבר לאתר אינטרנט הנועד להעברת מידע אודות בית העסק, רבים בחרו בצעד מתקדם נוסף ומציעים ללקוחותיהם חנות אינטרנטית זמינה ולעצמם חשיפה ומכירות ללא תקרת זכוכית וללא מגבלת מיקום ושעות פעילות.

עולם בניית האתרים מציע מספר פלטפורמות לאתרים כאשר הבולטת מכולן היא פלטפורמת הוורדפרס, המציעה מגוון יתרונות:

  • קוד פתוח- אתר או חנות על בסיס וורדפרס מספק פלטפורמה בקוד פתוח אשר משמעותו כי בעל האתר יכול לשלוט באופן מלא בניהול האתר, ביצוע שינויים, העלאת תכנים חדשים, העלאת מוצרים ועדכוני מחירים, ללא כל תלות במתכנת חיצוני.
  • מרחב עיצובי- פלטפורמת הוורדפרס מספקת מרחב עיצובי אין סופי בזכות מבחר של עיצובים, תבניות, כפתורים ותמיכה בכל סוגי הקבצים הגרפים.
  • חוויית משתמש- בוורדפרס ניתן לבנות אתרים וחנויות המספקים חוויית משתמש ונוחות ברמה גבוהה במיוחד, נגישות של מידע, מהירות וזמינות.
  • קידום אורגני- הוורדפרס נבנה תוך חשיבה מתקדמת על ניהול האתר בפועל וקידומו באופן טבעי במנועי החיפוש בראשם גוגל. בזכות מגוון של תוספים איכותיים והתאמה למשתמשים אתרים אלו זוכים להצלחה יוצאת דופן בתחום הקידום האורגני ויצירת חשיפה רחבה לאתר בקרב בעלי עניין.

חברת וואן פלייס היא חברה מובילה המתמחה בבניית אתרים וחנויות בפלטפורמת וורדפרס. האתרים הנבנים ידנו הם אתרים רספונסיביים ייחודיים המעוצבים ברמה גבוהה על ידי גרפיקאים מובילים, מספקים נגישות ויחס המרה גבוה במיוחד (BPS), נוחות שליטה ותחזוקה. בוואן פלייס מספקים מעטפת שירותים הכוללת בנית אתרים, תוכן מקצועי, שירותי גרפיקה וקידום אתרים אורגני המוביל להצלחה עסקית.

בין לקוחותינו: משרד הביטחון, חברת אפריקה ישראל, מוקד אמון, קופת חולים מאוחדת.

בואו לדבר על בניית אתרים בפורום בניית אתרים

בניית אתרים תדמיתי שישרת אתכם

" אתר טוב זה אתר שיציג בדיוק את מה שהלקוח מחפש"- י.צ
What you see is what you get

השלבים לבניית אתר אינטרנט

השלבים שבו הקסם קורה ומגדירים את בניית האתר למעשה

01.אפיון האתר

השלב שבו אנחנו מאפייינים יחד עם הלקוח את התאר לקראת בניית האתר

02.עיצוב האתר

בוחרים יחד עם הלקוח את התבנית העיצובית הרלוונטית ומעבירים את הסקיצה הראשונית לאישור.

03.בניית האתר

לאחר שסיימנו לאפיין ולבנות את תבנית האתר אנו מעבירים את האפיון לכדי ביצוע – השלב שבו בונים את הירארכיית עמודי האתר והתכנים הרלוונטים

אתרים מגלריה

בין האתרים שבנינו

אתר מובנה לעסק שלך

לאתר אינטרנט חדש לעסק השאירו פרטיכם