פייסבוק מוסיפים אפשרות חדשה לניהול תקציב קמפיינים לפי הגדרה ראשונית של תקציב כולל / יומי ברמת הקמפיין וחלוקה של התקציב בין קבוצות המודעות. סוף סוף! פייסבוק מוסיפים אפשרות חדשה לניהול תקציב קמפיינים לפי הגדרה ראשונית של תקציב כולל / יומי ברמת הקמפיין Post author:יעקב צדק Post published:4 בדצמבר 2018 Post category:עדכונים אינסטגרם / עדכונים פייסבוק Post comments:אין תגובות פייסבוק מוסיפים אפשרות חדשה לניהול תקציב קמפיינים ממומנים בפייסבוק ו קמפיינים ממומנים באינסטגרם לפי הגדרה ראשונית של תקציב כולל / יומי ברמת הקמפיין וחלוקה של התקציב בין קבוצות המודעות. סוף סוף! Tags: ניהול קמפיין, עדכוני אינסטגרם, עדכוני פייסבוק, פייסבוק 2019, קמפיינים אינסטגרם, קמפיינים ממומנים, קמפיינים פייסבוק Read more articles הפוסט הקודםחדש באינסטגרם – יצירת תגובות מהירות בהודעותהפוסט הבאסוגי קמפיינים מובילים בפייסבוק אולי תאהב/י גם פויסבוק מעדכנים: תמונה מרובעת בקמפיין פייסבוק 8 בנובמבר 2018 תמונות תלת בפייסבוק 12 באוקטובר 2018 עדכון באינסטגרם: אינסטגרם בודקים אפשרות להכניס את ההודעה הפרטית (DM) במחשב 16 בינואר 2020 כתיבת תגובה לבטל CommentEnter your name or username to comment Enter your email address to comment Enter your website URL (optional) שמור בדפדפן זה את השם, האימייל והאתר שלי לפעם הבאה שאגיב.