אינסטגרם הכריזו השבוע כי אדם מוסרי , סמנכ״ל המוצר של אינסטגרם, נבחר להוביל את הפלטפורמה, לאחר עזיבתם של שני המייסדים, קווין סיסטרום ומייק קריגר. אדם הצטרף לפייסבוק בשנת 2008, תחילה לצוות עיצוב המוצר ולאחר מכן עבר לצוות ניהול מוצרי המובייל והניוז פיד. בתפקידו החדש אדם יהיה אחראי להוביל את כל הפעילות העסקית של אינסטגרם.
2.דרכים חדשות לשתף באינסטגרם
אינסטגרם ביצעו לאחרונה מספר עדכונים לאפליקציה ובקרוב ניתן יהיה לשתף שירים מ-Spotify ישירות ל-Story, ולערוך שיחות וידאו מרובות משתמשים.
שיתוף תוכן מאפליקציות ישירות ל-Story – מעתה תוכלו לשתף שירים מ-Spotify, או סרטונים שצילמתם באמצעות מצלמת ה-GoPro היישר ל-Story שלכם. כפתורי שיתוף ישירות לסטורי כבר נוספו ל-Spotify ול-GoPro’ ובקרוב אפליקציות נוספות יציעו אפשרות דומה.
וידאו צ׳אט – בשבועות אלה מתווספת לאינסטגרם האפשרות לקיים שיחת וידאו מרובת משתמשים. על מנת להתחיל שיחת וידאו, לחצו על אייקון המצלמה החדש, שיופיע מעל לשרשור ההודעות בחלון השיחה. הצ’אט זמין כרגע עבור קהל מצומצם, ובקרוב ישוחרר לקהל הרחב.
3.הבדלי השימוש בין אינסטגרם פיד וסטוריז
מחקר של Facebook IQ, אשר סקר כ-10,000 נשים וגברים ממדינות שונות בגילאי 13-55, מראה כי האופן בו משתמשים צורכים תוכן משתנה בין הפיד לסטוריז. ההבדלים נבחנו בכמה היבטים:
כיצד אנשים תופסים את המדיום – בעוד שגם הפיד וגם סטוריז נתפסים בכפלטרפומות ויזואליות שמעודדות יצירתיות, במדינות מסויימות נמצאו הבדלים בתפיסות כמו למשל שיוך הסטוריז לאותנתיות ולביטוי עצמי.
אופי השימוש במדיום – כשבחנו מתי אנשים פונים לכל אחד מהמדיומים, מצאנו כי אנשים יבחרו בסטוריז בשני מצבים עיקריים: כאשר הם מחפשים תוכן בזמן אמת ותוכן אותנטי ללא פילטרים.
איזה תוכן אנשים מעדיפים – בעוד הפיד נתפס כמקום לגילוי תוכן על מוצרים חדשים ומותגים, כשהשווינו בין הפיד לסטוריז מצאנו כי אנשים ייחסו ערך גבוה יותר לתוכן הקשור למוצרים ומותגים בסטוריז על פני הפיד.
הבנה עמוקה של ההבדלים באופי השימוש, יכולה לסייע לכם לשפר את אסטרטגיית המדיה שלכם, הקריאייטיב וביצועי הקמפיינים שלכם.
בחודש יוני האחרון, אינסטגרם הכריזו על השקת IGTV – אפליקציה חדשה, דרכה תוכלו לצרוך ולייצר סרטוני וידאו ורטיקלים שאורכם עד שעה. במקביל לאפליקציה ייעודית ל-IGTV, תוכלו לצפות בתכנים גם דרך אפליקציית אינסטגרם. ייחודיות הפורמט נובעת מכך שהוא מאפשר למשתמשים לצפות בסרטונים בצורה ורטיקלית ועל גביי מסך מלא, מה שמתאים את המוצר לדרך בה משתמשים נוהגים לצרוך מידע דרך המובייל. בנוסף, המוצר נבנה על מנת לפשט את חווית המשתמש לרמה הבסיסית ביותר – ברגע שפותחים את האפליקציה, הסרטון מתחיל לנגן תוכן המיוצר ע״י האנשים אחריהם אתם כבר עוקבים, מבלי צורך לחפש אחר יוצר ספציפי, ממש כמו בטלוויזיה.