פייסבוק מוסיפים אפשרות חדשה לניהול תקציב קמפיינים לפי הגדרה ראשונית של תקציב כולל / יומי ברמת הקמפיין וחלוקה של התקציב בין קבוצות המודעות. סוף סוף! פייסבוק מוסיפים אפשרות חדשה לניהול תקציב קמפיינים לפי הגדרה ראשונית של תקציב כולל / יומי ברמת הקמפיין Post author:יעקב צדק Post published:4 בדצמבר 2018 Post category:עדכונים אינסטגרם / עדכונים פייסבוק Post comments:אין תגובות פייסבוק מוסיפים אפשרות חדשה לניהול תקציב קמפיינים ממומנים בפייסבוק ו קמפיינים ממומנים באינסטגרם לפי הגדרה ראשונית של תקציב כולל / יומי ברמת הקמפיין וחלוקה של התקציב בין קבוצות המודעות. סוף סוף! Tags: ניהול קמפיין, עדכוני אינסטגרם, עדכוני פייסבוק, פייסבוק 2019, קמפיינים אינסטגרם, קמפיינים ממומנים, קמפיינים פייסבוק Read more articles הפוסט הקודםחדש באינסטגרם – יצירת תגובות מהירות בהודעותהפוסט הבאסוגי קמפיינים מובילים בפייסבוק אולי תאהב/י גם לינק תמיכה של פייסבוק כך תצרו קשר עם נציג מפייסבוק בקלות 7 באוקטובר 2018 תמונות תלת בפייסבוק 12 באוקטובר 2018 פייסבוק משדרגים את הפיקסל : Cookies צד שלישי 7 באוקטובר 2018 כתיבת תגובה לבטל CommentEnter your name or username to comment Enter your email address to comment Enter your website URL (optional) שמור בדפדפן זה את השם, האימייל והאתר שלי לפעם הבאה שאגיב.