מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #8056
    aspolygraph
    משתתף

    יתרונות בדיקת הפוליגרף לעסקים ולקוחות פרטיים

    עשרות שנים משתמשים בארץ ובעולם במכשיר הפוליגרף “מכונת האמת” , לגילוי האמת בדרך של פענוח גרפים המזהים אמירת שקר לפי תגובות בלתי רצוניות של מערכות הגוף בעת אמירת השקר . הרעיון הוא שלאדם הנבדק אין שליטה על המערכות הלא רצוניות בגוף .
    בעידן הנוכחי, נראה כי כללי המשחק שונים מאלה שאנחנו מכירים , עד לפני שנים לא רבות כלל לא היה מקובל לערוך חוזים אישיים במקומות עבודה או הסכם ממון בין בני זוג לפני החתונה . עד היום מפקפקים בטיב הקשר והיחסים בין העובד למעביד בעסק שבו העובדים מרגישים כמו “במשפחה” , או בטיב הקשר ובאהבה השוררת בין בני זוג שחתמו על הסכמים מסוג זה.
    כיום כל בעלי העסקים והחברות עושים חוזה עם העובד בתחילת העבודה , וכן זוגות רבים, גם בנישואים ראשונים, עושים חוזה כזה או אחר כדי לשמור כל אחד על עצמו וגם על הקשר הזוגי.
    בשנים האחרונות בעידן המודרני נראה כי עניין הפוליגרף הוא פקטור נוסף התופס תאוצה , ונכנס למציאות היומיומית שלנו . בעסקים וחברות כבר מתבצעים תהליכים של בדיקות פוליגרף תקופתיות ובעת קבלה לעבודה ונראה כי גם בין בני זוג הפוליגרף יהיה חלק מהחוזה הבלתי כתוב בין בני זוג בדרכם למיסוד הקשר לכל החיים . הרעיון הוא שהבדיקה לא חייבת להתבקש ממקום של חוסר אמון בין המעביד לעובד או בין בני זוג , אלא יותר אולי ממקום של מרכיב נוסף בביטחון העצמי של זה שמבקש. כל עוד הבדיקה נעשית בהסכמה, היא לא אמורה להטיל דופי באדם הנבדק או במבקש הבדיקה אלא לגרום לבעל העסק לבטוח בעובדים שלו בלב שלם ובין בני זוג לגרום לאמון מלא ללא ספק ולהיות נדבך נוסף בבניית הביטחון והאמון שלהם אחד בשני.
    בעסקים מה שמוביל את בעל העסק זה שמירה על הנורמות והאתיקה המקצועית למניעת גניבות , מרמה והעברת מידע לעסקים מתחרים . בין בני זוג המטרה לייצר אמון מלא ומושלם ללא בגידות והסתרות , זה חלק מההתפתחות האנושית לטוב או לרע – אם בעבר הבעת האמון היתה נמדדת בכוס ובכתובה מתחת לחופה, כיום אנשים רוצים לוודא בדרכים שונות מי עומד מולם.
    המורכבות האנושית היא שגורמת לאנשים לחשוב על דרכים יצירתיות שכאלה כדי לשמור על ביטחונם ועל אושרם. נכון להיום הרבה בעלי עסקים וקציני בטחון בחברות רבות משתמשים בשירותי הפוליגרף לשמור על החברה ועל העסק מפני עבירות שונות וכן נראית עליה משמעותית במספר הזוגות שעושים את בדיקת הפוליגרף כדי להיות בטוחים בקשר שאליו הם נכנסים , זה כבר לא נתפס כאקט חריג אלא מסייע בחיזוק הקשר.
    חשוב לזכור שכמו בעסקים ביחסים בין עובד ומעביד יש חשיבות ליושר , אמון ושמירה על הנורמות והנהלים כך גם בזוגיות לתחושת הביטחון יש חשיבות רבה, בטח בכל הקשור לאמון , זוגיות, בגידות, הטרדות מיניות, אלימות במשפחה, התמכרויות, הונאה בכספים ושימוש בסמים.
    אנשי מקצוע רבים בתחום העסקי ובתחום הטיפול הזוגי סוברים כי אין מניעה מלגשת לבדיקת פוליגרף בכדי להוביל את שני הצדדים למקום טוב יותר .
    כותבת המאמר בעלת מכון פוליגרף מקצועי , בעלת ניסיון רב של שנים בתחום החקירות הפרטיות והביטחון בארץ ובעולם .
    במכוןAS שמחים להציע את השירות המיטבי לבדיקות פוליגרף ואבחון מידע ברמה הגבוהה ביותר לבעלי עסקים ולקוחות פרטיים עם המכשור החדשני ביותר בתחום .
    ייעוץ חינם 24/7 בפלאפון: 050-6248153 או באתר : http://www.aspoly.co.il

    בכבוד רב ,

    שלומית פולק
    מנהלת מכון AS
    ובודקת פוליגרף מוסמכת

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.